tiistai 27. helmikuuta 2007

Helmimeri



Terveisiä Tampereelta! Vietettiin viikonloppu Tampereen kylpylässä. Santeri oli edelleen aika räkäinen, joten me ei oltu porukalla kuin kerran lillumassa isossa altaassa, muuten Santeri sai vain hohuuttaa innossaan huoneiston poreammeessa. Oli tosi kiva reissu, kylpylä ja sen palvelut ja muut vain ei vakuuttaneet yhtään. MUTTA pääsinhän mä sinne Helmimereenkin, mitä olin odottanut kuin kuuta nousevaa. Ja koska mä olin odottanut sitä niin kovasti, niin ehkä just siksi olisin odottanut jotain vielä enemmän. Tokihan tuollakin sai tilin tyhjenemään, että siinä mielessä vierailu oli onnistunut..


Ostin koruvaijeria 9metriä, ja niitä puristus/kiinnityshelmiä, miksi niitä nyt sanotaan. Lisäksi hopeisia papukaijalukkoja, neliönmuotoisia magneettihelmiä, pieniä onyksejä, mustia lehden muotoisia puristelasihelmiä, pieniä "kolikoita", mustaa nymoa, sekä hopeenvärisiä, keltaisia, sinisiä, oransseja ja ruskeita siemenhelmiä. Ja tuo suurin pussi sisältää lajitelman violetinsävyisiä helmiä, vähänkö mun suosikkini =) Kuva on taas vaihteeksi sairaan huono, mutta parempi esitellä sitten valmiita tuotteita..

Maanantainakin vielä kotiinlähtiessä Heikki kuljetti mua saman putiikin kautta. Ostin kaksi lokerikkoa, joissa jokaiselle lokerolle on oma kantensa. Olihan ne vähän tyyriit, mutta eilisillan ja tämänaamuisen järjestelyn jälkeen mun helmet on nyt tosi siististi laatikossa! Illalla Santerin nukkuessa kelpaa taas helmeillä ;)

Ja kiitos Paulan, plokissani on nyt ihan uusi ilme. Ja aika hellu sellainen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti