perjantai 30. toukokuuta 2008

Hopeaista kaulakorua


Tässä myös yksi kaikessa tohinassa (=mua tympäsee nämä mun kuvat, että ei tahdo inspata korujakaan esitellä..) esittelemättä jäänyt tilaustyöni. Hauskinta näissä on mun mielestä suunnitella yhdessä lopputulosta. Mä olen hankkinut varta vasten hopeoitua kuparilankaa, että siitä voi tehdä sitten mallia, jotta koru olisi valmiina sitten varmasti mieluinen. Hopia kun pakkaa olla kuitenkin sen verran tyyristä värkkiä, että mitä siitä turhaan tekemään sellaista mistä ei tilaaja tykkää..

No anyway. Tässä lopputulos:

Materiaalina 1.2-millinen lanka 6mm veivillä ja 0-8-millinen lanka 2.5mm veivillä. Pituutta tällä tais olla joku 43cm.

Korusta tuli ihanan keveä. Yksinkertanen malli, mutta silti näyttävä. Vaikka tuskin sitä tästä(kään) kuvasta huomaa.. =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti