maanantai 22. syyskuuta 2008

Hematiittihelmiä ja kuupintaisia helmiäislasihelmiä


Tein taannoin lahjaksi kaulakorun, johon minulta sitten pyydettiin täydennykseksi korviksia ja rannekoruja. Tuon korun tein vanhoista helmistä, ne menivät kaikki kaulakoruun, ja niitäpä ei sitten saanutkaan enää mistään lisää. Mä kyselin foorumista, Paula etsi niitä mulle Helsinkiä myöten, mutta ei ollut. Niiden piti olla ihan Gütermannin helmiä, mutta ilmeisesti niiden valmistus oli sittemmin lopetettu. Jenkkilästä löytyi yhdestä nettikaupasta niitä, mutta se kauppa ei tietenkään toimittanut USA:n rajojen ulkopuolelle. Tyypillisiä vastoinkäymisiä mulle. Koska mä en kehdannut ilmoittaa, että en mä voi tehdä settiä täydelliseksi, mä päätin tehdä kokonaan uuden setin. Sama värimaailma, mutta himmeiden helmiäislasihelmien sijaan käytin kuupintaisia vastaavia. Ja vaikka itse sanonkin, niin tästä tuli hianompi.. Toivottavasti tilaajakin on samoilla linjoilla...



Ja korvikset:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti