perjantai 24. lokakuuta 2008

Uusia aarteita


Sain Kiinasta ihanan iskäni ja sen röikavereitten kautta lähetyksen. Aivan ihania makeanvedenhelminauhoja. Muutamassa lukkokin kiinni, ja niiden helmien laadut tosi mahtavia, voi mitä kaikkia mä niistä saankaan aikaiseksi. Äitikin jo fiilisteli, että mitä jos hänelläkin olisi aito helminauha kaikissa mahdollisissa väreissä =) Ja mistäpä tuo tietää, vaikka jossain vaiheessa olisikin...

Tässä kuitenkin nämä aarteet. Vaaleansininen solmittu nauha on jo tehtynä, mutta se odottaa parempia kuvauskelejä.

21 nauhaa, kuudessa lukko. Tummimpien helmien nauhat on vähän uraisia, mutta kiilto on tosi jees. Keltaiselle ja violetille ei nyt ihan heti löydy korusuunnitelmaa, mutta voihan noistakin vielä jotain keksiä =)

Mä otan tuon mun myytävien korujen osaston nyt toistaiseksi pois. Olen huomannut, että laiskuuttani mulla jää kaikki päivittämättä sinne, voi olla nyt parempi ainakin tän hektisimmän kotonaolon ajan ilmoittaa vain koruista näissä päivityksissä, josko ne on olleet tilaustöitä tms. Oletuksena kaikki korut on siis vapaita.. Vai sopiiko?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti